Gizli İlimler Sitesi  
Medyum Burak

  -  
Go Back   Gizli İlimler Sitesi > LAHUTİYE GİZLİ İLİMLER > Celb > Muhabbet Celbi

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Celbi Muhabbet Duaları lahutiye Sevgi Muhabbet Ve Aşk Duaları 12 21-02-14 12:13
Esmaül Hüsna Zikir ve Duaları SOLAK Esmaül Hüsna İle Dualar 38 20-02-14 20:46
Lahutiye Aşık Etme Duaları lahutiye Sevgi Muhabbet Ve Aşk Duaları 49 27-03-13 19:13
Abdest Duaları Arapça Ve Türkçe By Ares İslam Dini Bilgiler 3 29-09-11 15:15
Arefe ve Bayram Günü Duaları SOLAK Faydalı Okunacak Dualar 3 28-08-11 20:12

Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 25-07-11, 17:13   #1 (permalink)
 
Üyelik tarihi: 18-07-11
Mesajlar: 666
Konular: 302
lahutiye is an unknown quantity at this point
Standart Celp Etme Duaları

Celp Etme Duaları
Medyum Burak
sevilen kişiye okunarak celbi muhabbet yani kalbini gönlünü kendine bağlamak için okunacak dualardır

cuma sabahı sabah nazı sonrasında bir defa salavat ve ardından bu okunur

Ve darabe lenâ meselen ve nesiye halkahü kâle men yuhyil
ızâme ve hiye ramîm. Kul yuhyîhellezî enşeehâ evvele meretin
ve hüve bi külli halkın alîm. Ellezî ceale leküm mineş şeceril
ahdarinâran fe izâ entüm minhü tûkıdûn. Eveleysellezî
hakakas semâvâti vel arda bi kâdirin alâ en yahluka mislehüm
Belâ ve hüvel hallâkul alîm. İnnemâ emruhu izâ erâde şeyen
en yekûlelehü kün feyekûn. Fe sübhânellezî biyedihi melekûtü
külli şeyin ve ileyhi türceûn. Sübhânel müneffisi an külli
medyûn. Sübhânel müferrici an külli mahzûn. Sübhânel
muhallisı an külli mescûn. Sübhâne men ceale ılmi hazâinühü
beynel kâfi ven nûn. İnnemâ emruhu izâ erâde şeyen en
yekûlelehü kün fe yekûn. Fe sübhânellezî biyedihi melekûtü
külli şeyin ve ileyhi türceûn. Ve sallallâhü teâlâ alâ seyyidinâ
ve nebiyyinâ muhammedin ve alâ âlihi ve evlâdihi ve ezvâcihi
ve sahbihi ecmeîn. Lâ ilâhe illallâhül melikül hakkul mübin.
Muhammedin rasûlullâhi sâdikul va'dül emîn. Rabbenafteh
beynenâ ve beyne kavminâ bil hakki ve ente hayrul fâtihîn.

ardından 20 defa bu dua okunur

Selâmullâhi aleyküm yâ ricâlil ğaybi selâmullâhi aleyküm yâ
ervâhal mukaddeseti yâ kutbez zemâni yâ kutbel aktâbi yâ
imâmânü yâ evtâdü yâ rukabâi yâ nücebâi yâ nükebâi yâ
efrâdü yâ ümenâi ve ecîbûnî ve eğîsûnî bi kuvvetin ven zurûnî
bi nazratin ver hamûnî bi rahmetin ve hassılû murâdî ve
maksûdî ve kûmûnî alel havâîci bi rahmetike yâ erhamer
râhimîn.

en sonunda 1000 defa Ya Karibu ve Ya Semiu zikredilir

tesirlidir

selametle.
lahutiye isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla

Medyum Burak
Alt 25-07-11, 20:57   #2 (permalink)
seda
 
Mesajlar: n/a
Konular: 1697
Standart

paylasim icin cok tesekürler.

ama benim bir sorum olacakti: niyet nezaman yapmaliyiz??

bu uygulama bir kere mi yapilmali yoksa 3, 5, 7 gün mü tekrar edilmeli??
  Alıntı ile Cevapla
Alt 26-07-11, 01:58   #3 (permalink)
 
Üyelik tarihi: 18-07-11
Mesajlar: 666
Konular: 302
lahutiye is an unknown quantity at this point
Standart

okumaya başlamadan evvel niyetinizi yapabilirsiniz üçü geçmemek kaydıyla tekrarıda yapılabilir ama bir defa okumakta yeterli olabilir selametle.
lahutiye isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla

Alt 26-07-11, 02:59   #4 (permalink)
seda
 
Mesajlar: n/a
Konular: 1697
Standart

benim bir sorum daha olacakti belki size sacma gelebilir ama gercekten arabcam olmadigi icin emin degilim iste.
sorum su: mesela su kelime nasil okunuyoi:ğaybi
ben bu ğ harfini hic tanimadigim icin pek bilmiyorum cünkü g harfin üzerinde birsey ve nasil okunuyo bu kelime mesela söyle mi okunacak gaybi??? yoksa baskatürlümü????
tabi sadece bu kelime icin gecerli degil bu digerleri icin de gecerli bu.
cünkü o harften cok varda.
  Alıntı ile Cevapla
Alt 26-07-11, 03:14   #5 (permalink)
 
Üyelik tarihi: 18-07-11
Mesajlar: 666
Konular: 302
lahutiye is an unknown quantity at this point
Standart

şöyle tarif etmeye çalışayım kardeşim g yi biraz yumuşatarak gırtlaktan okursun
lahutiye isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla

Alt 26-07-11, 03:27   #6 (permalink)
seda
 
Mesajlar: n/a
Konular: 1697
Standart

yani gayin harfi gibimi ???
  Alıntı ile Cevapla
Alt 26-07-11, 03:37   #7 (permalink)
 
Üyelik tarihi: 18-07-11
Mesajlar: 666
Konular: 302
lahutiye is an unknown quantity at this point
Standart

evet aynen öyle doğrudur
lahutiye isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla

Alt 31-03-12, 02:06   #8 (permalink)
ÜYE
 
qizemli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 31-03-12
Mesajlar: 56
Konular: 1
qizemli is an unknown quantity at this point
Standart

paylaşım için teşekkurler ama bunun qunahı yoktur insallah
qizemli isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 06-10-12, 11:02   #9 (permalink)
Yasaklı
 
Üyelik tarihi: 05-10-12
Mesajlar: 84
Konular: 8
SOLAK is an unknown quantity at this point
Standart

Alıntı:
qizemli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
paylaşım için teşekkurler ama bunun qunahı yoktur insallah
İradeye hüküm varsa uygun değildir
SOLAK isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla

Alt 23-10-12, 14:35   #10 (permalink)
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 11-08-12
Mesajlar: 11
Konular: 0
Güneşş is an unknown quantity at this point
Standart

Alıntı:
SOLAK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İradeye hüküm varsa uygun değildir
Arkadaşlar iradeye hüküm varsa uygun değildir denilmiş ancak tüm celp ve muhabbet dualarında istenilen zaten kişinin geri gelmesi ve sevgiyle bağlanması değil midir ? zaten çoğu arkadaşımız sevdiğinden ayrı olduğundan onu geri kazanmak için bu duaları okuyor. uygun değilse okuyunca dua ettiğimizi sanarak günaha mı giriyoruz ? ne yapacağız o zaman celp duası okumayacak mıyız ? cevap verirseniz teşekkür ederim.
Güneşş isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Etiketler
celp etme duaları

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Kapalı




Powered by vBulletin® Version kapalı
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.


Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir.5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp,yasaya aykırı yada telif hakkı içeren paylaşımları iletişim bölümünden bizlere bildirebilirsiniz
Takip et: @lahutiye
Lahutiye Anroid Uygulaması
Lahutiye Chrome Uygulaması