Okumanin cinler üstündeki etkisi

Bu konu rosa tarafından 12 sene önce açıldı, 688 kere okundu ve Henüz Cevap Yok.
rosa
Üyelik Zamanı: 13 sene önce
Konu Sayısı: 41
Yanıt Sayısı: 793
12 sene önce

Cinler yapıları itibarı ile yanan mum ateşi gibidirler yani yanarak veya eriyerek yok olma özellikleri vardır. Kendileri ateştir ateşi taşıyansa ruh halleridir. Ruhların güçlenmesi veya zayıflaması yada yok olmasıdır . istediklerini yapmak bizdeki enerjiyi veya meydana getirdigimiz enerjiyi emerek güçlenmelerine bizse onlardaki enerjiyi yok ederek onları zayıflatmaya yada yok etmeye çalışırız . dogru çalışma halinde ise Allah’ın izniyle başarımız kaçınılmaz olur. Ama onların gıdaları olan kokulardan zaferan misk üzerlik günlük vs. lerle tedaviye kalkıştıgımızda onları yok etme yerine büsbütün güçlendirmiş oluruz. Hasta belli bir süre rahatlamış gibi görülebilir ama çok geçmeden yine rahatsızlıklar artar , sebebi ise cinleri yok etmek için bazı cinlerden yardım istenmiştir. Gelenler tütsülerle ve kokulu mürekeblerin buharlarıyla beslenerek dahada güçlenmiştirler. Belli bir süre onlardan yardım isteyen **** denen zındıgın sözde emirlerine itaat eder gibi görünerek hastadaki önceki cinleri kovalamışlardır bu ara hasta iyi olmuş gibidir. Sonrada hastaya kendileri bela olarak vede daha güçlü olarak eylemlerine devam ederler. Dolayısıyla ****ya ittiklerinde şirke batmış olurlar . tekrar hastalanmış izlenşmi veren **** geçinen zındıksa mazeret olarak benim söylediklerimi yapmadınız tekrar hastalandı gibi sözlerle geçiştirerek yine soymaya devam eder. Oysa oda bilmektedirki iyi olması mümkün deyil. Ama o defalarca tuzagına düşürerek paralarını almaya devam eder. Şurası iyi anlaşılmalıdırki hiçbir şart altında cinlerden yardım istiyerek tedavi olunmaz. Cahil ve psikolejik ortamı bozulmuş insanlarımız malesefki denize düşen yılana sarılır hesabına zındık dinsiz müslümanmış gibi görünen kafir şirk batagına gömülmüş Allah’ı unutup cinleri üstat yapmış onlara yeminler ederek istekleri dogrusunda şirke gömülmüş hatta onlara kul olmuş islamla alakası olmayan ********lerden medet beklenir. Hasta yakınları ise farkına varmadan şirkten sirke düşerlerde farkına varmazlar. Deişik deyişik yollardan tedavi etmek istediklerini inandırırlar çok basit olmasına ragmen zor göstererek hasta sahiblerinin kanlarını emerler.Tek yol vardırki vede çok basit Hz. Peygamber efendimizin veya örnek evliya ve alimlerimizin tedavi şekli olan kaçınılmaz gerçek apaçık ortadadır. Yukarda bahsettigimiz büyüklerimiz neler yapmışlar nasıl tedavi etmişler açık ve nettir. Onlardan ne eksik ne fazla yapmamız gerekmiyor. Yukarda bahsettigimiz zındıkların yaptıklarına baktıgımızda ise dinle alakası yoktur. O zaman şöyle bir soru çıkmazmı? O zındıklar Hz. Peygamber efendimizden dahamı iyi biliyorlar. Tabiî ki hayır onlar hırıstiyan ve Yahudilerin iyice şirke batmışları gibi yapıyorlar. Ve onları örnek aldıkları gibi cin denen şeytanların köleleridir. Köleler efendilerini büyütmek ve beslemek içindir. Zayıflatmaya kalkıldıgında ise efendiler köleleri cinlerin efendiliklerini yaptıkları **** geçinen zındıkları yok ettigi gibi yok ederler. Onun için dir ki cinciler cinlerin emrindedir cinlerden se korkarlar ancak korktuklarından yardım istenincede istedikleri gibi hareket ederek hem cinciyi hemde hastayı rezillikten rezillige sürüklerler. Başarmak içinse tek yol dedik büyüklerimiz gibi dedik ve bizde mübarek zatlar gibi Kuran okuyarak tedaviye başladıgımızda başarı yakındır ve kesindir . o tek yol ise C.Allah’ın istedigi ayet’i kerimeleri okuyarak vede tıbbi olarak yani hastanın hem bedenini hemde ruhunu güçlendirerek işe başlanır. Cincilerse aksine perhizler vererek zayıflatmak isterler. Hz.Peygamber efendimiz hastayı hem okuyarak hemde tıbbi olarak tedavi etmiştir. Dogrusuda şübhesiz budur. Örnek bu olunca K.Kerimdeki belirli ayetleri okuyunca ruhunu ilaçlarla ise bedenini güçlendirmeliyiz. Ve yılmadan ve korkmadan devam etmeliyiz.Daha henüz hazırlık safhasındayken bile tehlikeyi anlıyan cinler hemen saldırıya başlarlar. Öyle saldırırlar ki eski yaptıklarının kat kat üstünde envayi çeşit işkenceler yapar hastaya tehtitler ederek yıldırmak isterler. Mesela hastanın bogazını sıkar nefesini keserler eklemlerini felç gibi yaparlar başını agrıtırlar içlerine ölüm korkusu salarlar hastaya dayak yiyormuş veya tecavüz ediliyormuş aşagılayıcı hisler verirler. Sahiblerininse korkmasını saglarlar. Okuma kestirildiginde veya bırakıldıgında ise lazer ısınlarından kurtulmuşcasına hoşnut olup zafer kazanmış casına sevinirler. Durmamak gerek hiç kimseyi dinlemeden israrla okumaya başlandıgında ayetlerden alınan enerji hastayı güçlendirmeye başlarken cine de onu delib geçen lazer ışınları gibi ışınlar gitmeye artırarak devam eder. Canı yanan cin daha çok saldırır ama gücünü kaybetmeye başlamıştır. Mesela bir ayet okudugumuzda pasif tedavi olur deyişik bölümlerde açıkladıgımız ayet gurublarını okudugumuzda ise anti pasif yani savaşta tam taarruz dedigimiz karadan denizden havadan saldırıya geçildigi gibi geniş bir saldırıya geçmiş oluruz. Ve okudugumuz her ayet cinlerin bir yerlerine isabet ederek onu tahrib etmeye yavaş yavaş zayıflıyarak küçülmesine sebeb olmaya başlar. Hastanın iştahını keser onu yorar durmadan okumaya devam edtigimizde hasta ve cin iyice bitkinleşir. Ve küçülür. Hastanın dinlenmesi için ara verdigimizde ikiside dinlenmiş olur. Cin iyice yorgun ve bitkindir. Takati kesik olarak arada bir hastayı yıldırmak için son darbelerle yıldırma mücadelesi verir. Zaten bedenen ve ruhen yorgun hasta zaman zaman ümidini yitirerek vaz geçmek ister ama devam edildiginde beden ve ruhen küçülmüş olan cin son havliyle hastaya zaman zaman saldırır fakat etkisi hissedilir şekilde azalmış hasta ise hem güçlenmeye hemde tedavi olacagına inanmıya başlamıştır. Devam eden günlerde mumun sobanın yanında erimeye başladıgı gibi . zülüm ve işkence zayıflar daha az işkence gören hasta cesaretlenir. Sona yakınlaşılmıştır. Bu arada hastaya pasif tedavide yapılması gerekenler anlatılır. Abdestli durmak ayetül kürsü okumak nas felag gibi sureleri boca okunmasına başlatmak gibi yapılması gerekenler anlatılır. Daha evvel besmele çekemeyen hasta besmele çekmeye başlayınca kendine güveni gelir ve rahatlama tedavinin kolaylaşmasına neden olur. Cin öyle olurki artık ya terk edecek ya ölecek yada anlasacaktır. Artık cinin seçtigi her ne ise o gerçekleşir. Artık hasta ise kurtulmuştur en dogru yolda budur. Kesin olarak neticeye olaşmanın yolu budur hasta iyileşince İslami telkinler verilerek namaz kılması gibi nasihatlar edilir. Kırk gün yalnız bırakılmaz tekrar gelmesi halinde tekrar okunur aynı safhalardan tekrar geçilir.Her ne olursa olsun Hz.Peygamber efendimizin hasta üzerinde uyguladıkları yapılırsa ister eski ister yeni ne tür olursa olsun Allah’ın izniyle başarıyla tedavi edilmiş olur.konu alintidir

Konuya Bir Cevap Yazın

  • 23542 Kayıtlı Üye
  • 16560 Konu
  • 143811 Cevap
  • Son Üye Seo-Ul-Gog
Forumda Kimler Online (Şu anda 1 kişi Online)
  • ADMINISTRATOR (3)
  • SÜPER MODERATÖR (9)
  • MODERATÖR (1)