Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 19-02-13, 00:08 #21 (permalink)
Hun Hun isimli Üye şimdilik offline konumundadır
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 17-09-12
Mesajlar: 6,598
Hun is an unknown quantity at this point
Hun Hun isimli Üye şimdilik offline konumundadır
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 17-09-12
Mesajlar: 6,598
Hun is an unknown quantity at this point
Standart

bende diyorumda beni dinleyen yok
Hun isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile CevaplaAlıntı ile Cevapla

Alt 19-02-13, 08:49 #22 (permalink)
SUMASALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 14-10-12
Bulunduğu yer: ankara
Mesajlar: 610
SUMASALI is an unknown quantity at this point
SUMASALI SUMASALI isimli Üye şimdilik offline konumundadır
ÜYE
SUMASALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 14-10-12
Bulunduğu yer: ankara
Mesajlar: 610
SUMASALI is an unknown quantity at this point
Standart

:) ah ah hala bı cevap yok adamlar vıdeosunu bıle yapmıs :D
__________________
''yâ leytenî küntü turâbâ"
" keşke toprak olsaydım "...
SUMASALI isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile CevaplaAlıntı ile Cevapla
Alt 19-02-13, 23:09 #23 (permalink)
Yasaklı
 
Üyelik tarihi: 05-12-12
Bulunduğu yer: ANKARA
Mesajlar: 136
ABDÜLAZİZ is an unknown quantity at this point
ABDÜLAZİZ ABDÜLAZİZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Yasaklı
 
Üyelik tarihi: 05-12-12
Bulunduğu yer: ANKARA
Mesajlar: 136
ABDÜLAZİZ is an unknown quantity at this point
Standart

gelini dıyecem ama adam demişsiniz :)
ABDÜLAZİZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile CevaplaAlıntı ile Cevapla
Alt 19-02-13, 23:12 #24 (permalink)
Hun Hun isimli Üye şimdilik offline konumundadır
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 17-09-12
Mesajlar: 6,598
Hun is an unknown quantity at this point
Hun Hun isimli Üye şimdilik offline konumundadır
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 17-09-12
Mesajlar: 6,598
Hun is an unknown quantity at this point
Standart

Bu da iyimis tesekkürler bu gidisle gercekten gelini olacak
Hun isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile CevaplaAlıntı ile Cevapla

Alt 09-04-13, 11:51 #25 (permalink)
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 07-04-13
Mesajlar: 5
baylaz is an unknown quantity at this point
baylaz baylaz isimli Üye şimdilik offline konumundadır
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 07-04-13
Mesajlar: 5
baylaz is an unknown quantity at this point
Standart

Cevap soruda zaten
Ahmetin oglu ben`im...
Ben kimim...Ahmetin oglu.aradaki cocukta benim oglum..
Oldu mu simdi?
baylaz isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile CevaplaAlıntı ile Cevapla
Alt 09-04-13, 14:19 #26 (permalink)
Yasaklı
 
Üyelik tarihi: 09-01-12
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 262
GÜLENAY is an unknown quantity at this point
GÜLENAY GÜLENAY isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Yasaklı
 
Üyelik tarihi: 09-01-12
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 262
GÜLENAY is an unknown quantity at this point
Standart

Alıntı:
rapsodi90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yanlış diyip milleti yanıltma ahmetin oğlu benim oğlumun babasıdır diyen bir adam ahmetin nesidir? soru lütfen düzgün bi şekilde okuyun şu soruyu elbette cevap

OĞLU
çıkıyor
Bence yanılıyorsunuz Ahmetin oğlu benim oğlumun babası olduğuna göre bunu söyleyen zaten arada gizli zamir hatası uygulamış yani şaşırtmaca kullanmış göya,gördüğüm kadarıyla Ahmetin Annesidir.Zaten bu soruda sorma hatası olduğu için doğru cevap baba olması,da imkansız ve benim gibi düşünerek sorulmuş olsaydı Soran kişi zaten Anne bireyinin olduğu ortaya çıkacaktı.
GÜLENAY isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile CevaplaAlıntı ile Cevapla
Alt 09-04-13, 14:59 #27 (permalink)
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 07-04-13
Mesajlar: 5
baylaz is an unknown quantity at this point
baylaz baylaz isimli Üye şimdilik offline konumundadır
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 07-04-13
Mesajlar: 5
baylaz is an unknown quantity at this point
Standart

Alıntı:
GÜLENAY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bence yanılıyorsunuz Ahmetin oğlu benim oğlumun babası olduğuna göre bunu söyleyen zaten arada gizli zamir hatası uygulamış yani şaşırtmaca kullanmış göya,gördüğüm kadarıyla Ahmetin Annesidir.Zaten bu soruda sorma hatası olduğu için doğru cevap baba olması,da imkansız ve benim gibi düşünerek sorulmuş olsaydı Soran kişi zaten Anne bireyinin olduğu ortaya çıkacaktı.
Bence siz yaniliyorsunuz.."Ahmetin oglu benim oglumun babasi diyen bir adam"cümlesinde zamir hatasi yok.cümlenin sonunda cümleyi kimin söyledigi yaziyor zaten..cevap siklarinda anne yok ayrica.
baylaz isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile CevaplaAlıntı ile Cevapla
Alt 09-04-13, 20:14 #28 (permalink)
SUMASALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 14-10-12
Bulunduğu yer: ankara
Mesajlar: 610
SUMASALI is an unknown quantity at this point
SUMASALI SUMASALI isimli Üye şimdilik offline konumundadır
ÜYE
SUMASALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 14-10-12
Bulunduğu yer: ankara
Mesajlar: 610
SUMASALI is an unknown quantity at this point
Standart

hala kımse emın deıl yanı cevaptan o zaman :) ne soru sormusum ama :)
__________________
''yâ leytenî küntü turâbâ"
" keşke toprak olsaydım "...
SUMASALI isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile CevaplaAlıntı ile Cevapla
Alt 09-04-13, 21:35 #29 (permalink)
superisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 23-09-11
Bulunduğu yer: umudun olduğu her yerde
Mesajlar: 1,225
superisi is on a distinguished road
superisi superisi isimli Üye şimdilik offline konumundadır
ÜYE
superisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23-09-11
Bulunduğu yer: umudun olduğu her yerde
Mesajlar: 1,225
superisi is on a distinguished road
Standart

Arkadaşlar burda ciddi sorunlarımız var aslında bu Ahmet kimdir?Ahmet kimin oğludur? Soruyu soran kişi Neden Ahmetin nesi olduğunu bilmemektedir.bir aile faciası pembe dizi gibi kim kimin oğlu kim kimin babası belli değildir...


gelelim çözüme


Benim oğlumun babası dediği kişi zaten kendisi oluyor. Soruda “Benim oğlumun babası” diyor yani kendisi. Sizin babanızın bu cümleyi kurduğunu düşünürseniz daha kolay anlarsınız.
Yani sorudaki Ahmet’in oğlu kendisi oluyor.

cevap:oğludur. Ahmetin oğlu= soruyu soran kişi yani kendisi (psikopat çocuk)
__________________
Bir şey yap .. Güzel olsun,
Çok mu zor? O vakit güzel bir şey söyle,
Dilin mi dönmüyor? Güzel bir şey gör,
Veya; Güzel bir şey yaz. Beceremez misin?
Öyleyse Güzel bir şeye başla...
...Ama hep güzel seyler olsun,
Çünkü "HER İNSAN ÖLECEK YAŞTA..." Geç kalmayasın! ''

[Şems-Tebrizi]

superisi isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile CevaplaAlıntı ile Cevapla

Alt 10-04-13, 22:32 #30 (permalink)
SUMASALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 14-10-12
Bulunduğu yer: ankara
Mesajlar: 610
SUMASALI is an unknown quantity at this point
SUMASALI SUMASALI isimli Üye şimdilik offline konumundadır
ÜYE
SUMASALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 14-10-12
Bulunduğu yer: ankara
Mesajlar: 610
SUMASALI is an unknown quantity at this point
Standart

su perisi cevabın super olmus :)
__________________
''yâ leytenî küntü turâbâ"
" keşke toprak olsaydım "...
SUMASALI isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile CevaplaAlıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Kapalı


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Neden en zor zamanlarımda beni terkettin rabbim diyen kula cevap nazlıcan Dini Video Ve Hikayeler 4 01-08-14 01:56
Yaşlı Adam Sİhab Fıkralar 1 07-09-11 02:18
Allah Diyen Hayvanlar GECESEN Doğa Üstü Olaylar 5 21-08-11 02:30


Tüm Zamanlar GMT +2 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:33.

Powered by vBulletin® Version kapalı
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Hakkımızda

"Türkyenin En Büyük Gizli İlimler Sitesine Hoş Geldiniz"

 

Lahutiye

Türkiyenin En Büyük Gizli İlimler Sitesi.

Copyright © 2017