Birini hasta etme babi

Bu konu Munecim tarafından 11 sene önce açıldı, 1148 kere okundu ve 21 Cevap verildi.
Munecim
Üyelik Zamanı: 11 sene önce
Konu Sayısı: 102
Yanıt Sayısı: 441
11 sene önce

Bir din dusmanini hasta etmek isterseniz bir kara sapli bicag al ve bicagin ustune zalimin ismi ve anne ismi yaz ve oburu yuzune ise 884367elif elif elif dal dal dal ye ye ye468701yaz.sonra bicagi yanan alev icine sok ama bicagin sapi yanmasina dikkat et ki,bicagin sapi yansa zalim bir saat gecmeden helak olacag.sen boyle yaptigin anda dusman agir bir hastalika tutar.haksiz yapan icin cok tehlikelidir.bu uygulamanin.gununu ve saati yazmiyorum.haksiz adamlara yapa bilerler.sadece paylastim.lahutiye.com

serhansimsek
Üyelik Zamanı: 11 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 3
11 sene önce
Sevgili Münecim Kardeşim , Bu işlemin günü ve saatini benim şahsi e-mail ************** adresime atabilirsen sana minnettar olacağım.Benim için çok önemli bir konu çünkü bir kişi için yapacağım beni parasal olarak dolandırdı ve başkalarınıda hala dolandırıyor.Ok.Serhan
mertyail
Üyelik Zamanı: 11 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 45
11 sene önce
müneccim kardeşim öncelikle emeğin için teşekkür ederim havas ilmi ile uğraşan az çok bilirler ki haksız yere bir şey yapıldığında nasıl o kişiye tekrar döndüğünü... Ondan dolayı bu formül çok güzel bir formül bende allaha şükür aklı başında bir insan olarak eğer mahsuru yoksa bunun saatini ve gününü forumun özel mesaj olarak atabilir misin? Allah razı olsun gerçektende çok güzel bilgiler paylaşıyorsunuz emeğinize sağlık...
Munecim
Üyelik Zamanı: 11 sene önce
Konu Sayısı: 102
Yanıt Sayısı: 441
11 sene önce
Allahu teala sizlerden razi olsun.en guzel bed dua biri ya rabbi bana eziyyet verenin kalbinde bana karsi rehimli eyle amin.
karenburla
Üyelik Zamanı: 11 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 13
11 sene önce
en büyük mücahit öfkesini yenendir. haklıyken davanda hakkın yanında. hahaksıza düşmek niye hakkın dşvanında ya sabırrr. ALLAHIN adaleti muhakkak tecelli eder o en büyük sabır sahibidir hakların verildiği zamanda gelir hiç gerek yok bu tarz şeylere...
neri54
Üyelik Zamanı: 11 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 20
11 sene önce
884367elif elif elif dal dal dal ye ye ye468701yaz. nasıl anlayamadım 884367 kere elif mi yazacağız,nasıl yazılır yok değilse bu sayılar nedir?
zeinarda
ADMINISTRATOR
Üyelik Zamanı: 11 sene önce
Konu Sayısı: 821
Yanıt Sayısı: 18521
11 sene önce
Bu tür işler kolay değildir,anılan sayılar kadar yazılır,ama sadece din düşmanlarına diye altı çizilmiş; Dilerim yapmayı düşünmemişsinizdir....Vebali büyüktür...
NAZİK
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 2
9 sene önce
doğrusunu allah bilir...cezayı allah versin...kalbinizden kötülü atın imtihan dünyasındayız...ölümü düşünün...Allah mefazen Rabbimin karşısına nasıl çıkarız...
kenan77
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 91
9 sene önce
Bu vebalim altından çıkamazsınız. Ve böylelikle ahiretinizi satmış olursunuz (fikrimce). Bu gibi şeyler yapacağınıza Allah'a kötü insanların şerrinden sığının. Göreceksiniz ki, bir gün gelecek, o insana güleceksiniz. O huzuru bulmaz, ama böylelikle siz bulacaksınız inşallah.
rebaka
Üyelik Zamanı: 11 sene önce
Konu Sayısı: 14
Yanıt Sayısı: 235
7 sene önce
Benim bazen sağ dizim hem ağrıyor hem acıyor yürümekte zorlanıyorum. Bir ayı geçti doktora gittim yazdığı ilaçların hiç faydası olmadı bugün eczaneden bir ağrı kesici daha aldım hafif kesilir gibi oldu kaynanam iki hafta önce ayakların tutmuyorsa bir........ya git demişti bende gitmicem bıktım artık gidip durmaya birilerine derdimi anlatıp durmaktan demiştim ama şimdi aklıma geliyor bu söylediği allah bilir gerçekten birilerinin ayakları ağrısın tutmasın diye bişeyler yapılıyormu? Yıllar önce de böyle olmuştum nasıl geçtiğini bilmiyorum .
rebaka
Üyelik Zamanı: 11 sene önce
Konu Sayısı: 14
Yanıt Sayısı: 235
7 sene önce
Bayramdan sonra gitcem ama tuhaf bişey bazen o kadar ağrıyor acıyor bazen iki gün falan unutuyorum hayırlısı inşallah.
zeinarda
ADMINISTRATOR
Üyelik Zamanı: 11 sene önce
Konu Sayısı: 821
Yanıt Sayısı: 18521
7 sene önce
kas ve eklem ya da kemik ağrıları sıradan ağrı kesicilerle tedavi edilmez..... Romatizmadan kireçlenmeye,sinir sıkışmasından osteoporoza kadar çok geniş bir yelpazede ağrı yapabilir... Fizik tedavi ve rehabilitasyon hastanelerinden birinde hem bir fizik tedavi uzmanına hem de sinir sıkışması vs. gibi bir sorun olup olmadığını öğrenmek için bir nöroloğa görünmekte yarar var..... yani hacı hca takımıyla değil,tıbbi uzmanlarla görüşmen gerekir.....
rebaka
Üyelik Zamanı: 11 sene önce
Konu Sayısı: 14
Yanıt Sayısı: 235
7 sene önce
Hacı ****lardan medet beklemedim zaten Huzur çiçeğinin yazdıklarıda doğru çocukken yeniyordu böyle şeyler artık şimdilerde hastanelerden başka tedavi kalmadı herkese çok teşekkür ederim hakkınızı helal edin.
CiciPeri
SÜPER MODERATÖR
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 30
Yanıt Sayısı: 4019
7 sene önce
ilaclarla damarlar daha cok yipraniyo,sinir ilaclarida ayni damarlari gevsetiyo icince uyusturuyo zaten cogunun ustunde yaziyo,yan etkilerini okuyupta kullanirsaniz biz sorunlu degiliz diye,cogu felc yada duzelmeyecek damar sorunlarina yol aciyo,el kol uyusmasi v.s hafif olanlari gene iyi,iki ay once benimde dizim agriyodu doktora gitsem ya keselim icine bakalim amaliyat diycekti yada bilmedigim ilaclar vericekti,hemen aklima eskiden doktorun dedigi geldi,gittim inek ayagi aldim,birazda keci ayagi pisirdim guzelce,iki gun sonra agri felan kalmadi,iki aydirda hic agrimadi iki haftada bir pisiriyorum cocuklar icin cok faydali ozellikle ergenlige girmis olanlar kemikleri yeni yeni buyumeye baslamis cocuklardada bu agrilar olur ,yemeyip tiksinenide var,ayagi pisirdikten sonra soyunu dondurucuya koyup her yemegin icine bir miktar katabilirsiniz,boylece cocuk anlamaz afiyetle yer,kemik erimesinede iyi gelir,aninda yok eder
yaramazfb
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 2
6 sene önce
Bilgi almak istiyoruz paylaşın bence herkes öğrensin
apcağa
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 51
6 sene önce
eksiyini anlayan tamamlar efendim teşekkürler kardeşim.
Psşik bir insan
Üyelik Zamanı: 5 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 1
5 sene önce
Bana facebook hesabımdan ulaşım gününü gecesini söyliye bilirmisin çok acil lazım
ezgilim
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 85
Yanıt Sayısı: 2206
5 sene önce
sebep ne olursa olsun, böyle bir bedel ödetmek kul a düşmez..Nisa-123 -Kim ne kötülük ederse, onunla cezalandırılacaktır, der.
yakli
Üyelik Zamanı: 5 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 2
5 sene önce
verdiğiniz sayılar ne için
Cigdem3456
Üyelik Zamanı: 5 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 1
5 sene önce
[QUOTE=Munecim;9744]Bir din dusmanini hasta etmek isterseniz bir kara sapli bicag al ve bicagin ustune zalimin ismi ve anne ismi yaz ve oburu yuzune ise 884367elif elif elif dal dal dal ye ye ye468701yaz.sonra bicagi yanan alev icine sok ama bicagin sapi yanmasina dikkat et ki,bicagin sapi yansa zalim bir saat gecmeden helak olacag.sen boyle yaptigin anda dusman agir bir hastalika tutar.haksiz yapan icin cok tehlikelidir.bu uygulamanin.gununu ve saati yazmiyorum.haksiz adamlara yapa bilerler.sadece paylastim.lahutiye.com[/QUOTE] Kardeşim merhaba bana iftira atıp 4yiilik işimden attilar issizim iş bulamadım halen bir sürü borç a soktular üstüne kredi çektirdiler ve bana büyü yapmışlar bunun saatini ve gününü vermen lazım bu dünyada Allah'ın onları cezalandırılması ni bekleyemem böyle yanacagima ahirette yanmayı kabul ederim canım yandı ve çok zoruma gitti yemek yiyemiyorum stresten
amrdiab
Üyelik Zamanı: 4 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 17
4 sene önce
[QUOTE=Munecim;9744]Bir din dusmanini hasta etmek isterseniz bir kara sapli bicag al ve bicagin ustune zalimin ismi ve anne ismi yaz ve oburu yuzune ise 884367elif elif elif dal dal dal ye ye ye468701yaz.sonra bicagi yanan alev icine sok ama bicagin sapi yanmasina dikkat et ki,bicagin sapi yansa zalim bir saat gecmeden helak olacag.sen boyle yaptigin anda dusman agir bir hastalika tutar.haksiz yapan icin cok tehlikelidir.bu uygulamanin.gununu ve saati yazmiyorum.haksiz adamlara yapa bilerler.sadece paylastim.lahutiye.com[/QUOTE] Merhaba helal bir uygulamami bu .Harfler arapca hurufu mukatta gibi elif lam ve ye rakamlar??? Bizler karsi tarafa ne hakla oc alircasina bicaga yazip yakiyoruz.? Ve sonra musallatli insanlar olup cikiyoruz.Helal mi? Yapana bir sey olur mu?.Boylebiri etrafimizda var ve bize ne zaman buyu yapsa ki belirtiler onu gosteriyor acip elimi yaradana Ya Rabbim duy beni..Ben bilemem Sen dah iyi bikirsin.Yarattiklarinida bilirsin.Yaptiklarinida.Su....kulun hakkima geciyor duzenimi bozuyor .eger yapiyorsa bi isaret ver Rabbim ...diyorum iki gun gecmeden bir yerine bi sey olup beni ariyor.Irtibati kesecegim! Cokca oldu bu durum.
rebaka
Üyelik Zamanı: 11 sene önce
Konu Sayısı: 14
Yanıt Sayısı: 235
3 sene önce
Ben zalim değilimki nasıl tutuyor böyle büyüler yapanlar zalim allahım kurtulamıyorum bu ağrılardan. 😭
Cevap Eklemek için Giriş Yapmalısınız.
  • 23039 Kayıtlı Üye
  • 16522 Konu
  • 143794 Cevap
  • Son Üye Gul Bahar
Forumda Kimler Online (Şu anda 1 kişi Online)
  • ADMINISTRATOR (3)
  • SÜPER MODERATÖR (9)
  • MODERATÖR (1)