40 Gün 1000 Ayetel Kürsi

Bu konu özlem35. tarafından 9 sene önce açıldı, 2982 kere okundu ve 50 Cevap verildi.
özlem35.
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 234
Yanıt Sayısı: 445
9 sene önce

Şeyhül Ekber, Arifi Billah, Şeyh Muhyiddin-i bin Arabi (K.S) der ki: Her kim gece ve gündüz içerisinde Ayet’el Kürsi’yi 1000 defa okur ve buna 40 gün devam ederse (ara vermeden), Allah’a yemin ederim , Allah’a yemin ederim , büyük olan Allah’a yemin ederim ki, Kur’an-ı Azime yemin ederim ki, o kimsenin ruhaniyeti inkişaf edip kalp gözü açılır, Melekler o kimseyi ziyaret etmeye gelirler, o kimsenin her muradı hasıl olur. ** Ayetel kürsiden daha büyük bir ayet yoktur,nice sırlarla doludur! Başarılı olanlar genelde oruç ve riyazet yapmadan günde 1000 defa okuyarak 40 günün sonunda muvaffak oluyorlar.Bazılarında 20.günden itibaren görevliler gelmeye başlıyor.. ^^deneyenler çok arkadaşlar..şartlara uygun yapıldıktan sonra güzel sonuçlarla karşılaşıldığı görülmüştür..selametle..

zeinarda
ADMINISTRATOR
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 817
Yanıt Sayısı: 18465
9 sene önce
Ayetelkürsi çok güçlü bir duadır zaten ve her dilek için de korunmak için de okunur..... günde 1000 tane okurken dikkati olmak gerekir,hadimleri ziyaret edebilir.....
nazlıcan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 8
Yanıt Sayısı: 140
9 sene önce
Zeyno abla ben bunu okumak istiyorum dün görmüştüm ama sabah 1000 akşam 1000 yazıyor , hadimler ziyaret edebilir derken peki nasıl dikkat edicez ?
SUMASALI
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 159
Yanıt Sayısı: 452
9 sene önce
abla gelenler korkuturmu peki..
bestem
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 49
Yanıt Sayısı: 557
9 sene önce
korkutmazlar ama korkabilicek yapıdaysanız eğer dikkatli olmanız gerekir
mrvpangea
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 2
9 sene önce
salatı tefriciye abdestsiz okunuyor ya ayetel kürside günlük hayatımızdayken sürekli okunabilir mi bu şekilde 1000 olması uygunmu? yoksa abdestli olmak şart mı?
QapriS
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 7
Yanıt Sayısı: 82
9 sene önce
tam heveslenmiştim okuyayım diye ama hadim falan diyince ben korktum yine :( niye korkuyorum ben yaa :( teşekkürler özlemcim..
nazlıcan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 8
Yanıt Sayısı: 140
9 sene önce
Yani zeyno abla rahatsızlık korku vermezler değil mi ?
nazlıcan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 8
Yanıt Sayısı: 140
9 sene önce
yani onlar o dua sayesinde bizi koruyup güçlendiricekler dileklerimiz kabul olacak
nazlıcan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 8
Yanıt Sayısı: 140
9 sene önce
peki 40 gün özel halleri kapsadasamı okunabilir ( kadınların )
İLKNUR
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 3
9 sene önce
1000 ayetel kürsiyi bayanlar özel günlerde bırakacakmı
Hun
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1116
Yanıt Sayısı: 5482
9 sene önce
gusül abdesti olmadan okuyamazsiniz
melekber
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 20
8 sene önce
ama özel günlerimizde ara vermek zorunda kalacaz.
Hun
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1116
Yanıt Sayısı: 5482
8 sene önce
Aynen mecburen ara vermelisiniz cünki sayi cok diyelim ezberden okuyorsunuz fakat 1000 tane okuyunca 40 gün tesrif eden olursa sizde özel gününüzdesiniz olmaz
seba
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 17
Yanıt Sayısı: 277
8 sene önce
Günde 1000 ayetel kürsi kurban bayramına kadar okumak istedim ama çok zorlandım sabır istiyor
tılsm
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 9
Yanıt Sayısı: 526
8 sene önce
Özellikle belirtilmis ( ara vermeden ) diye, bayanlarin okumak icin hic mi sansi olmayacak ? Varsa bu sansimiz nasil yapacagiz bilgilendirirmisiniz lutfen...
tılsm
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 9
Yanıt Sayısı: 526
8 sene önce
O zaman yapilacak birsey yok ozel gun bitiminde devam edecegiz Rabbim yapilan dualari dilekleri geri cevirmez. Tesekkurler Hun...
papatya41
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 8
8 sene önce
bu surelerle ilgili diyanetten aldığım cevap budur. okuyabiliriz. "Kadınların adet dönemlerinde Kur'an-ı Kerim'den "rabbena atina fiddünya...., ayetelkursi, felak - nass ve fatiha gibi dua ve Allah’a sığınma içeren süre ve ayeti kerimeleri, her türlü korku ve kötülüklerden sırf Allah’a sığınmak ve dua etmek amaçlı okumaları caizdir. Kadınların adet dönemlerinde her türlü tesbih, kelime-i tevhid, kelime-i şahadet getirmeleri, yemek öncesi veya bir şey alıp vermelerde besmele çekmekleri, Allah'ı zikretmeleri, istiğfar etmeleri, dua etmeleri, salatı münciye, salatı tefriciye okumaları ve Peygamberimize (s.a.v.) salavat getirmeleri caizdir. Bundan da normal zamanda aldıkları ecir ve sevabın aynısını alırlar."
ERBAUN
Üyelik Zamanı: 7 sene önce
Konu Sayısı: 69
Yanıt Sayısı: 951
7 sene önce
Olmadı diye birşey yok güne ve sayiya uymadiginiz için olmadı , korkuyu o gelecek olan huddam vermez okumaktan vazgeç diye sıkıntı içinde geçer günler ama sabrın sonu selamettir dayanmak iradenin çok ama çok kuvvetli olması gerekir bu uygulama için
AbSİNth_
SÜPER MODERATÖR
Üyelik Zamanı: 7 sene önce
Konu Sayısı: 13
Yanıt Sayısı: 815
7 sene önce
Her bünye kaldıramaz diye okumuştum bir kaç yerde.bu tarz bir uygulamayı yaparken kişinin bir yol göstericisi olmalı deniyordu.Olan biten farklı gözüküyormuş insanın gözüne.Düşünsenize duşa giriyorsunuz, cinler yan tarafta kahvaltı yapıyor ve bunu görüyorsunuz..Kaç kişi soğukkanlı olur böyle bir durumda:)
ERBAUN
Üyelik Zamanı: 7 sene önce
Konu Sayısı: 69
Yanıt Sayısı: 951
7 sene önce
Kalp gözünü açmakta öyle birşey çok iyi düşünmek gerekiyor bazı konular da şeytanın en savunmasiz olduğunuz yerden vurduğunu unutmamak gerekir
Merakli_
Üyelik Zamanı: 7 sene önce
Konu Sayısı: 3
Yanıt Sayısı: 85
7 sene önce
Birisi de net olarak açıklasın artık, ne olur diye, yoksa olabilir, gelebilir şeklinde yorum yapanlar bir zahmet mesnetsiz açıklama yapmasınlar
zeinarda
ADMINISTRATOR
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 817
Yanıt Sayısı: 18465
7 sene önce
Allah rızası için okunan hiç bir duanın ayetin surenin kimseye zararı olmamıştır,ama uzun süreli ve yüksek sayıda okunan uygulamaları özel bir takım beklentilerle okursanız en basit bir rüzgar uğultusunu bile farklı yorumlamaya başlarsınız.. Hadim hüddam sahibi olmak ya da cin davet etmek bu kadar basit bir iş mi sanıyorsunuz.. 3 gün dua okuyacaksınız 4, gün kapınızda sıraya mı girecekler..... Biraz gerçekçi olun yaaaa..... hangi ayetin kaçgün kaç defa okunacağına kafanızı yoracağınıza biraz da asırlar önce yaşamış gerçek islam alimlerinin hayatlarını yaşantılarını ve islama katkılarını araştırıp okursanız böyle saçma iddiaların ne kadar mesnetsiz olduğunu anlayacaksınız.... En azından kuran-ı kerimi meal ve tefsirlerinden bile okusanız bu soruları sorma gereği duymayacaksınız.....
MuTLu0
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 8
7 sene önce
Ayetel kürsi 30 dan sonra bana sıkıntı verir.. 100 den sonra acı verir. 200 den sonra baş ağrısı 300 den sonra baş dönmesi 400 den sonra batarlar 2 büklüm kalırım. 490 da sureyi unuturum. kitaptan okumaya çalışırım.3-5 tane daha okur bayılırım. yada bayıltılırım bilemiyorum... :)
Ahmetboz
Üyelik Zamanı: 7 sene önce
Konu Sayısı: 3
Yanıt Sayısı: 81
7 sene önce
Arkadaşlar Zeinarda üstadın dediği doğru surenin hadimleri mutlak surette o sure çok okunduğunda okundukları yeri ziyaret ediyor. Ama görünür ama görünmez lakin mutlak surette hissedersiniz. Bunun için ayetel kürsü koruması etkisiz çünkü zaten gelen ayetel kürsinin hadimi:biggrin[1]::biggrin[1]: Bunun için Tahassantu ve Hasan Sezai Hasretlerinin koruma dualarını okuyun derim. Geldikleri kesinlikle doğru. Bizzat tecrübe edilmiştir.
Prensess
SÜPER MODERATÖR
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 22
Yanıt Sayısı: 864
7 sene önce
Neden tahasantu okunmasi yapilsin ki anlamiyorum yani ne var gelirlrse?? Gelmislerse hos gelmisler allahin selami ruhaniyetin uzerine olsun.insanin niyeti kötü olmadiktan sonra allahin izni ile bires olmaz.
Prensess
SÜPER MODERATÖR
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 22
Yanıt Sayısı: 864
7 sene önce
Bende sizin gibi dusunuyorum. zaten ibadetinde niyazinda olan sadece allahtan benkleyen dileyen bir insana ruhani varliklarin zarar vericegine inanmiyorum bu kotu varlik olsa dahi.rabbim.musade etmez.sayet ederse buda abacik bir imtahandir diye dusunuyorum. Zaten iyi olmayan bir dusunceyle ayetel kursi okunursa yani niyet kotu ise ozaman basa gelecekler de sasmamak lazim.ayetel kursi iki tarafi keskin kilic gibidir, geldiler mi 40 atli gibi gelib adami ezib gecerler kimsede ne oldugunu anlamaz.insan biraz yagini denk almasi lazim deyilmi
mehmet.33
Üyelik Zamanı: 7 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 1
7 sene önce
gelen hadim ayetel kursinin gorevlisidir korkutmazlar okurkan okumayi birakman icin baski yaparlar geldiginde de sana istegin nedir diye sorarlar ayetel kursinin hadimini gorevlisi herkese gelmez kalp gozununuz acilmasinda yardimci olur
salvadorx
Üyelik Zamanı: 7 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 9
7 sene önce
geçen senelerde 40gün boyunca günde binin üzerinde okumuştum bir hacetim için. ama hiç öyle gelen giden olmadı.
kalbi
Üyelik Zamanı: 7 sene önce
Konu Sayısı: 8
Yanıt Sayısı: 205
7 sene önce
1000 nin üzeri 40 gün .. nasıl okudunuz da bişey hissetmediniz şaşırıyorum....
mehmtsirin
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 11
6 sene önce
Ben inşallah 40 gün boyunca günde 1000 tane okumayı düşünüyorum yalnız merak ettiğim bi kaç sorum var bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim 1-Her okuyuşta abdestli olmak ve kıbleye karşı oturmak gereklimi 2-Nasıl niyet etmeli çok önemli bi dileğim için okumak istiyorum o yüzden 3-Riyazat orucu ilemi okumalı çünkü araştırdığım kadarıyla bunlara dikkat etmeyenler pek bi sonuç almamışlar.
yehuda
Üyelik Zamanı: 7 sene önce
Konu Sayısı: 18
Yanıt Sayısı: 605
6 sene önce
Bende seneler önce denedim 300 lerde kalıyordum bıraktım , aşırı yükleme olabilir 🔌
mehmtsirin
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 11
6 sene önce
E şimdi evliyaların büyük alimlerin bu gibi tavsiyelerini uygulamalarını kendi yaşadığı dönem için söylemiştir diyerek böyle uygulamalarını yapmamak lazım öylemi, olurmu öyle şey, tamam zaman farkı var tabi ki de o dönem için söylenmiş demek yanlış olur bence. Daha önceden İmam-ı Gazali hazretlerinin bi kitabındaki uygulamayı sormuştum o dönemler için denmişti bu durumda hiç bi şey yapmayalımmı biz.
mehmtsirin
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 11
6 sene önce
Ayrıca Arabi hazretleri bu uygulamayı yapanları meleklerin ziyaret edeceğini söylemiş ama bazıları Müslümanda olsa cinleri görebileceğimizi yazmış, şimdi cinlerle melekler ne alaka melekler gelir diyo
mehmtsirin
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 11
6 sene önce
Tamam çok sağolun...
feray
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 3
Yanıt Sayısı: 169
6 sene önce
Herkez ögretmen olursa hic ogrenci kalmaz arkadaslar yaptim olmadi yapmak istiyorum vs. Deniliyor Allah dilerse kendiniz bile farketmeden bi bakmisiniz ogretmen olmusunuz onun icin bilenlerin sozunu dinleyin Allah her insanin goz perdesini acmaz olacagi onceden bildigi icin
kratos9084
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 2
6 sene önce
40 gün hangi ibadete devam ederseniz zaten bir rahmetle ödüllendirilirsiniz. 5 vakit namazsız hiç bir sey olamaz, bir zikr cekerken ulvi ve sulfi varlıklar muhakkak gelir. amacınız kalp gözü, gayb vs ise seytan muhakkak kalır, Allah rızası icinse muhakkak ilim gelir. 1000 ayetel kürsi, 79 inşirah, 313 fatiha, 313 ihlas ... böyle cok hızlı allaha ulasacak araclar vardır
Uzlet
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 6
6 sene önce
Bu uygulamayı yaparken dikat edilmesi gereken bir şey varmıdır, Örneğin sayıda şaşırırsak 1000 değilde 1010 yada daha fazla çekilse eksik değilde fazla olsa, tılsımı bozulur mu ?
Eni
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 264
6 sene önce
Arkadaslar her kese selamlar.oncelikle davet yapmadan dua ve zikr sure vidr edinib okuyan arkadaslara gelenlerden korkmayin ben kendimden yazayim cok shukurler olsun rabbim bana darlikda gunah kapisi deyilde dua qapilarini acdi.ben cok ama cok acilar cekmis en esasda son 1 yilimi hic sormayin biriyim bugunede sukurler olsun.bol bol dua esma sureler okudum geceni sabahladiklarim cok geceler oldu tam dibe vurdugum zamanda Yuce Rabbim mocuzesini gosterdi.
Eni
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 264
6 sene önce
Dualarimin sonucu ruyalarim gercek cikiyir,anlik kalbimden ne dilek keciyorsa cogu zaman hemin gun ve ya kisa zamanda ummadik yerden gerceklesiyor,soylediklerim dogru oluyor.birde buyu bulabiliyom soyleki Ey Allahin yaratdiki mexluqatlarRAbbimin izniyle buyunu bulmaya yardim edin bu kalben soyleyerek ariyorum daha once defalarca bakim gormediyim yerden buluyorum.yani kisasi kalb gozunuz farklisiyor.ama huddam davetini hic ama hic tavsiye etmem dogru bulmuyom dogrusu koy onlar kendileri size gelsin hayran olsun.
feray
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 3
Yanıt Sayısı: 169
6 sene önce
Cenabetlik kuldan gelen bir abdestsizlik ama ozel gun allahtan gelen bir ozur kadinlar icin onemli olan niyet 40 gun ayetel kursuyi okuma nedenin guzel amaclara erismek icinse ki biz bilemeyiz allah herkezin niyetinide bilir carpilma konusu cenabetlikte olmasi lazim ozel gunde neden olsunki allahtan gelen bir ozur sonucta bazi yasaklar var ama ezberden okunabilir bence
Eni
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 264
6 sene önce
Insallah Rabbimde beni o mertebeye yuceldir.insan aci yokluk cekmeden dara dusmeden meneviyyata ulasamiyor bence.her zaman 2duam var dilimden dusurmediyim. Ya Rabbim yetirdiyin ve yetirmediyin nimetler icin sukurler olsun.2.YA Rabbim yavrumu ac susuz boynu bukuk koyma.AMIN.
Manevi_Yolculuk
Üyelik Zamanı: 5 sene önce
Konu Sayısı: 3
Yanıt Sayısı: 78
5 sene önce
Selamün aleyküm. Bu uygulamada başta gece ve gündüz içerisinde okunması gerekir yazılmış. Yani 24 saat içinde 1000 taneyi bitirmek gerekir. Örnek: sabah namazından sonra 100 okusam, öğleden sonra 100, ikindiden sonra 100, akşam ve yatsıdan sinra 100 okusam, 500 yapar. Yatsıdan sonrada 500 okusam toplam 1000 eder. Böyle okusak olur mu? Şimdiden Rabbim razı olsun.
Manevi_Yolculuk
Üyelik Zamanı: 5 sene önce
Konu Sayısı: 3
Yanıt Sayısı: 78
5 sene önce
Fakat dediğim gibi okusam olur mu ezgilim? Kusura bakmayın, sizi de sorularımla boğuyorum.
ezgilim
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 85
Yanıt Sayısı: 2206
5 sene önce
Allah şimdiden kabul etsin..duacıyım kardeşim.
Prensess
SÜPER MODERATÖR
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 22
Yanıt Sayısı: 864
5 sene önce
Selamın aleyküm sayin manevi yoluculuk o şekil de ojuyabilirsiniz hic sorun deyil zaten 24 saat içinde tmm olacak allah kolaylık versin duan kabul olsun inşallah
aritmaci
SÜPER MODERATÖR
Üyelik Zamanı: 7 sene önce
Konu Sayısı: 11
Yanıt Sayısı: 1262
5 sene önce
Ayet el kursi okumak basli basina sabir gerektiren bir uygulamadir tecrubelerime dayanarak soyluyorum. 1000 lere cikmayi hic dusunmedim 313 yeterli sayi. Kalbiniz dogru olsun yeter ki. Ben 5 vakit namaz kilan biri degilim ama bir karincayi bile incitmedim bugune kadar. Size sadece bir ornek verecegim. Babam tam 42 gun once vefat etti. O gun ben sehir disindaydim ve 16 otobüsüne bindim 10 dk kadar sonra babamin yatakta son nefesini verisini gordum 1 dk sonra annem arayip babamizi kaybettik dedi. Durugorum acik degil ama ayet el kursi okumak madenden hergun altin cikarmak gibi birsey. Sayiya cok takilmayin huddam la falan ugrasmayin kaldiramaz kafayi yersiniz. Ben agabeyiniz olarak uyarmak isterim gerisi size kalmış.. Hayirli Kandiller...
kratos9084
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 2
5 sene önce
ben 1000 adet okuyorum günlük, 1000 adette salavat cekiyorum. 14.günüm bitti,, hayırlısı olur insallah
YUSUF ERDOÐAN
Üyelik Zamanı: 4 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 2
4 sene önce
ve şuanda yeniden başladım ikinci fasılıokuyorum sonucunu istiyenlere yazıcam allah ömür verirse 40 gün sora tekrar buraya ekleyeceğim inanın üstüne koymadan olumlu yada olumsuz
Sibiryakurdu
Üyelik Zamanı: 7 sene önce
Konu Sayısı: 13
Yanıt Sayısı: 236
4 sene önce
40 günü okuduysa başka alemlerdedir buraya uğramaz bence :biggrin[1]: zor uygulama vallahi sabır işi her baba yiğit yapamaz
Prensess
SÜPER MODERATÖR
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 22
Yanıt Sayısı: 864
4 sene önce
Ayetel Kürsi yi ne niyetle okuyorsun Kalbini iyice yokladinmi ??
Cevap Eklemek için Giriş Yapmalısınız.
  • 22063 Kayıtlı Üye
  • 16497 Konu
  • 143679 Cevap
  • Son Üye cypriot
Forumda Kimler Online (Şu anda 1 kişi Online)
  • ADMINISTRATOR (3)
  • SÜPER MODERATÖR (9)
  • MODERATÖR (1)